maandag 9 februari 2015

Vandaag blok 6.
Dit is een makkelijk blok, wat ook erg snel klaar is.
Toch vind ik hem supermooi.

Knip 10 lapjes van 22/22 cm
Leg ze op elkaar. Teken lijnen met 1.5 cm ertussen


 Stik over de lijnen. Dus alle tien lapjes aan elkaar



Knip dan de bovenst 9 lapjes tussen de lijnen.
Pas wel op dat je het onderste lapje niet mee knipt 


Maak nu het blok nat, en doe hem in de droogtrommel. Daardoor krijg het meer volume. 
Zelf heb ik er nog kralen op geborduurd.




Veel plezier weer deze week.
Tot nu toe nog geen reacties gehad.
Doen er wel quilters mee :)

3 opmerkingen:

  1. Eeg leuk. Ik denk dat ik mee ga doe ja. Hoeveel blokken komen er? Groet Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patty, dank je wel voor je reactie.
    Na dit blok komen er nog 3.
    Daarna wordt hij in elkaar gezet.
    Dat wordt ook met foto's uitgelegd.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blokken maak je. Ik vond je blog net via fb. Leuk om even mee te mogen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen